zpět na novinky

Fernet se dočkal i nového POS

Fernet se dočkal i nového POS

Od konce března využívá výrobce lihovin Stock Plzeň-Božkov k propagaci svého Fernetu v řetězcích Makro nové vystavení. Jeho hlavním cílem je představit novou lahev v moderním designu, o které jsme psali již zde. Vystavení připravila společnost Dago.

Kromě redesignované lahve Fernetu Stock je prezentována i nová příchuť Honey. „Chtěli jsme maximálně zviditelnit nový vzhled lahve, což se podařilo. Vystavení splnilo naše interní očekávání, a navíc se setkáváme s velmi pozitivními ohlasy z trhu,“ vysvětluje Dana Bičovská, Trade Marketing Manager společnosti Stock Plzeň-Božkov.

Výrobce při realizaci použil kombinaci vlnité lepenky a plastu. „Aby celé vystavení vyniklo v prostoru, umístili jsme do horní části regálu model nově tvarované lahve, který prosvěcuje nafialovělá aura. Díky tomu vystavení dominuje a lze ho vidět z dálky,“ popisuje Miroslav Obrátil, project manager společnosti Dago. Lahve jsou rozmístěny kaskádovitě, takže dobře vyniknou a zákazníkům se snadněji odebírají.

Kompletní vystavení doplňuje jutový pytel se sušenými bylinami, který upozorňuje na přírodní složení produktu. „Jde o kombinaci heřmánku, zeměžlučové nati a hořcového kořene, což jsou 3 ze 14 bylin, které se při maceraci používají. Vůně bylinek zpříjemňuje zákazníkům nákup,“ doplňuje Miroslav Obrátil ze společnosti Dago.

Zákazník může do pytle sáhnout, sušené byliny promnout v ruce a přivonět si k nim. Cílem je oslovit současně hned několik smyslů a vytvořit multisenzorický zážitek. „Chtěli jsme do vystavení zakomponovat byliny, abychom podtrhli čistě přírodní složení produktu, které je jedním z hlavních pilířů komunikace značky,“ doplňuje Dana Bičovská.

Vystavení je na dva měsíce rozmístěno ve 13 prodejnách řetězce Makro. Podobné vystavení je k vidění také v 27 hypermarketech Albert ze skupiny Ahold.