Kaufland se pouští do digitalizace
Obchodní řetězec Kaufland v České republice pokračuje v modernizaci prodejen. Novinkou v interiéru jsou například digitální obrazovky, které zákazníky informují o akčních produktech či novém sortimentu v úseku ovoce a zelenina, u čerstvých pultů nebo v úseku drogerie.
Pro případ kontroly ceny výrobků jsou pro zákazníky nově zavedeny čtečky EAN kódů, které jsou k dispozici hned na několika místech na prodejní ploše. Digitalizace se dnes týká i cenovek u produktů v úseku ovoce a zeleniny. Elektronickými etiketami je dnes vybaveno 70 % prodejen a do konce roku budou k dispozici na všech pobočkách řetězce Kaufland v České republice. V budoucnosti se zákazníci mohou těšit na jejich zavedení i v úseku pečiva.
Společnost také pokračuje s instalací samoobslužných pokladen ve všech nově otevřených a zmodernizovaných prodejnách. Jejich celkový počet vzrostl na 160 v celkem 25 prodejnách. Za zmínku stojí samoobslužné pokladny TwinFlow, které zavedl řetězec ve své prodejně v Praze na Vypichu jako první v České republice. Jejich jedinečnost spočívá v odbavení až dvou zákazníků najednou.