zpět na novinky

Labeta: tradiční značka s moderní tváří

Labeta: tradiční značka s moderní tváří

Tradiční český výrobce společnost Labeta představil novou tvář svých produktů. Jedním z cílů redesignu byla modernizace původního designu loga, které je nyní čistší, modernější a je z něho cítit více ženskosti. Inovací prošly také obaly, které mají vyzdvihnout český původ produktů a usnadnit spotřebiteli lepší orientaci v produktových řadách.

Například výrobky z řady „vaření“ mají červenou barvu, výrobky z řady „bio“ zelenou a z řady „pečení“ oranžovou. Další výraznou změnou oproti původním obalům jsou sdělení na titulní straně obalů informující například, zda je třeba přidat do produktu pouze vodu, kolik produkt obsahuje koření a podobně. „Nové obaly přijdou na pulty obchodů postupně a nenásilně tak, aby měl spotřebitel možnost si na tuto změnu zvyknout,“ slibuje Petra Mikesková vedoucí marketingu v Labetě.

Za  redesignem stojí vizuální koncept agentury Cream Prague v čele s kreativním ředitelem Davidem Bradou, který vsadil na aktuální grafické trendy v oblasti designu obalů a zároveň respektoval reputaci tradičního českého výrobce.

Značka Labeta je již 25 let synonymem tradičního českého zavařování, pečení a vaření.