zpět na novinky

Letní kampaň 7Up vrací na scénu ikonickou postavičku Fido Dido

Letní kampaň 7Up vrací na scénu ikonickou postavičku Fido Dido

Limonáda 7Up inspiruje v rámci své letní kampaně k prožívání přítomného okamžiku. Na obrazovky se tak vrátí kreslená postavička Fido Dido, kterou si našinci mohou pamatovat z reklam v 90. letech minulého století.

Fido Dido se objeví nejen v televizních spotech, ale i v rámci limitované edice 7Up na plechovkách a PET lahvích. Komunikace bude podpořená také v místě prodeje.

„Odkazem kampaně není zbavit se moderních technologií či sociálních sítí, ale žít takříkajíc tady a teď. 7Up chce spolu s Fido Dido inspirovat k aktivnímu životu a objevování jeho krás včetně osobní komunikace spolu s těmi, na kterých nám záleží,“ doplnila ke kampani Kateřina Komárková, manažerka značky Pepsi pro ČR. Kampaň poběží od června až do konce srpna.