zpět na novinky

Lina v novém designu

Lina v novém designu

Oplatky Lina si k 30. výročí nadělily zcela nový vzhled. Design obalu, kterému v minulosti dominovali Ester Ledecká, Ondřej Synek nebo Vavřinec Hradilek, nyní zaujme uceleným snadno identifikovaným blokem v tmavě modré barvě

„Tmavě modrou barvu jsme zvolili jako klíčový identifikátor značky. Cílem redesignu je posílit image brandu v atributech moderní, prémiová a inovativní,“ uvádí Světlana Votočková, senior brand manager společnosti I.D.C. Praha.

Dalšími cíli byla snaha komunikovat „nadupanost“ produktu kvalitními ingrediencemi, což se prostřednictvím vyobrazení ořechů povedlo. A v neposlední řadě chtěl výrobce odlišit jednotlivé příchutě pomocí barevného kódování. Zelený pruh byl použit pro lískooříškovou příchuť, tmavě modrý pro Linu arašídovou hořkou a světle modrý pro její mléčnou variantu.

Autorem redesignu byla společnost DADS Advertising.