zpět na novinky

Nejsilněji se do naší paměti zapsala značka Kofola

Nejsilněji se do naší paměti zapsala značka Kofola

GfK ve spolupráci se sdružením CZECH TOP 100 uskutečnilo v listopadu 2017 již druhý ročník reprezentativní studie na online české populaci ve věku 18 – 70 let. Výzkum Česká značka zjišťuje, která z českých značek se svým nezaměnitelným způsobem nejvíce zapsala do paměti národa, které české značky považují Češi za tradiční a na které jsou nejvíce hrdí.

Lidé ve výzkumu nejčastěji za rok 2017 zmiňovali po Kofole značku Škoda, třetí příčku obsadila společnost AirBank. První pětici uzavírá T-mobile a Plzeňský Prazdroj.

Na otázku, které z českých společností, nebo značek považují lidé za nejvíce tradiční, odpovídalo nejvíce lidí ve prospěch značky Tatra. Druhé místo patří značce České dráhy a na třetím místě se umístil Čedok. Pětici nejlepších tradičních českých značek uzavírají značky Madeta a HAMÉ.

Z výzkumu GfK dále vyplynulo, že lidé jsou v roce 2017 nejvíce hrdí po značce Čedok na České dráhy, bronzová medaile patří Bohemia Sektu.