zpět na novinky

Polovinu mléčných novinek Tesca tvoří privátní značky

Polovinu mléčných novinek Tesca tvoří privátní značky

Zákazníci maloobchodních řetězců věnují čím dál větší pozornost výrobkům, které kupují. Čtou etikety, ale také detailně sledují složení vybraných výrobků s ohledem na své vlastní potřeby.

Společnost Tesco reaguje na uvedené měnící se potřeby svých zákazníků tím, že do své nabídky zavádí 200 novinek v kategorii mléčných výrobků. Polovinu z nich tvoří produkty vlastní značky.

Mezi nové mléčné produkty prodávané pod vlastní značkou patří například přírodní jogurt s bakteriemi Bifidobacterium, které podporují trávicí systém a chrání před patogenními bakteriemi, dále pak mléčné nápoje různých chutí (např. lesní ovoce, jahody) s paracasei probiotických bakterií, které pomáhají předcházet problémům trávicího systému.

Na své si přijdou i milovníci sýrů, mohou se těšit kupříkladu na pravý italský parmezán, kozí sýry nebo jadel.