zpět na novinky

Retail in Detail: New Customer Journey

Retail in Detail: New Customer Journey

Stěžejní roli v procesu změn retailového trhu hrají zákazníci a cesta, kterou absolvují před nákupem výrobku či služby. Není proto náhodou, že další specializovaná konference Retail in Detail se zaměří právě tímto směrem. Rezervujte si proto v kalendáři 6. září 2017 na Retail in Detail/New Customer Journey.

Jaký je ale zákazník, vzor 2017? A jak se bude dále vyvíjet v nadcházejícím období? Američané by řekli: „One-million-dollar-question“. Blue Events říkají: „Otázka, které stojí za to investovat jeden pracovní den po konci prázdnin a načerpat tak informace a nápady do hlavní retailové sezóny, která vypukne krátce po té“.

Připojte se k dalším kolegům z výrobních a obchodních firem, kteří se budou na konferenci Retail in Detail/New Customer Journey intenzivně zabývat diskusí o tom, kdo je vlastně nový zákazník a jak se díky digitální revoluci změnila jeho nákupní cesta.

Konference proběhne v konferenční zóně budovy Delta v pražském BB Centru. Její součástí bude nejen odborný program skládající se z prezentací a panelové diskuse, ale též tržiště představující různá řešení, podporující poznání nového zákazníka a efektivní komunikaci s ním. „Naši hostitelé ze společnosti Microsoft nám naživo představí prodejnu nové generace, která díky propojení nejrůznějších senzorů, cloudových technologií a umělé inteligence dokáže nabídnout vysoce personalizovaný zážitek, na který jsme zvyklí z e-Commerce,“ říká Lukáš Koutník, media relations společnosti Blue Events.

Mediálním partnerem akce je i magazín Packaging Herald.