Packaging Herald

zpět na novinky

Retail Summit 2019 otevírá témata budoucnosti

Retail Summit 2019 otevírá témata budoucnosti

Summit, který se uskuteční 4. – 6. února v Praze, se věnuje jak „věčným“ otázkám úspěšného obchodování, tak řadě nových témat, která se na našem trhu stávají aktuálními právě nyní a budou utvářet budoucí podobu trhu. Jde například o prosazení principů udržitelnosti, rozvoj nové mega-kategorie smart home, využívání digitálních technologií nejen v internetovém obchodě, ale i v kamenných prodejnách či posun e-Commerce od spíše taktických přístupů ke skutečně strategickému řízení.

Jubilejní 25. ročník se bude věnovat zákaznickému zážitku. Do diskuse, jak se posunout od negativních či neutrálních zkušeností ke skutečně pozitivnímu zážitku, se zapojí 130 špičkových osobností. Nebudou ale chybět ani „věčná“ témata úspěšného obchodování, která jsou a navždy budou aktuální – zejména pak vztahy s klíčovými partnery retailerů.

Jedním z důležitých bodů bude i udržitelnost. Jejím přínosům se budou věnovat například řečníci ze společností Ahold Delhaize, L’Oréal, METRO Cash & Carry, IKEA, The Brambles Company či Tierra Verde. Letošní program rovněž otevře systematickou diskusi o nové mega-kategorii, o smart home, do které se zapojí zástupci společností E.ON Energie, IKEA, Jablotron, Mall Group či Insight Home.

V rámci programových bloků zaměřených na nové technologie podporující vyšší efektivnost obchodního provozu a lepší obsluhu zákazníků bude prezentována celá řada konkrétních příkladů jejich úspěšné implementace od společností jako Alza, COOP, Feedo, Footshop, Hervis, Lidl, Makro, Shell, Sportisimo či Teta Drogerie. V sekcích o e-Commerce zazní například témata jako konzistentní komunikace se zákazníky v omnichannel prostředí nebo přechod od zaměření na pouhou uživatelskou zkušenost (UX) ke skutečně ucelenému zákaznickému zážitku (CX). Se svými zkušenostmi vystoupí reprezentanti e-Commerce (Alza, Amazon, Feedo, Kytary.cz, Pilulka.cz, Seznam či rohlik.cz) i renomovaní experti (například Acomware, GfK či Shopsys).

Mediálním partnerem Retail Summitu je opět i magazín Packaging Herald.