zpět na novinky

Retail Summit již příští týden!

Retail Summit již příští týden!

Program Summitu, který se koná ve dnech 30. ledna až 1. února 2017 v pražském Clarion Congress Hotelu, přivádí více než stovku expertů a manažerů, kteří budou diskutovat dopady technologické revoluce na poptávkovou i nabídkovou stranu trhu. Velký prostor bude věnován vizím a prognózám rozvoje obchodu.

Východiskem bude úvodní prezentace Petry Průšové a Bronislava Kvasničky z výzkumné skupiny Kantar. Ta představí změny nákupního chování, související s „propojeným životem“. Noví zákazníci vyžadují nový marketing. O tom, jaké jsou jeho hlavní parametry, bude na Retail Summitu 2017 mluvit digitální marketér Tim Mason z britské firmy Eagle Eye Solutions.

Konkrétní dopad měnícího se tržního prostředí na další rozvoj našeho obchodu pak osvětlí Tomáš Drtina a Zdeněk Skála z GfK, a to na základě zbrusu nové prognózy Retail Vision 2020, vycházející z expertních rozhovorů s klíčovými hráči českého trhu.

Registrujte se zde 

Podrobnější informace: Barbora Krásná, Blue Events
barbora.krasna@blueevents.eu
Kontakt pro média: Lukáš Koutník, Blue Events
lukas.koutnik@blueevents.eu