zpět na novinky

Retail Summitu slavil 25. výročí

Retail Summitu slavil 25. výročí

Letošní ročník Retail Summitu, pořádaný ve dnech 4. – 6. 2. 2019 v pražském Clarion Congress Hotelu, byl jubilejní, dvacátý pátý, a proto se i úvodní vystoupení věnovala tomu nejdůležitějšímu, co se na našem trhu od 1. ročníku konání summitu odehrálo. Na kongresu nechyběly příspěvky z oblasti balení.

Podle ministryně průmyslu a obchodu ČR Marty Novákové zvládl český obchod za 25. let to, co západní trhy absolvovaly za trojnásobně dlouhé období a stal se nejen vysoce konkurenčním odvětvím, ale také jedním z nejvýznamnějších zaměstnavatelů.

Matt Simister, CEO Central Europe společnosti Tesco mluvil o plánech Tesca v oblasti obalů. Změny by se měly týkat hned několika oblastí. Cílem je například odstranit do roku 2020 všechny obtížně recyklovatelné materiály z obalů značky Tesco.

Retail Summit 2019 byl připraven Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR, VŠE Praha a společností Blue Events.

Více se o kongresu dočtete v únorovém vydání magazínu Packaging Herald.