zpět na novinky

Whiskey Tullamore D.E.W. najdete v barech  Albertů, Globusů, Makru a Tescu

Whiskey Tullamore D.E.W. najdete v barech Albertů, Globusů, Makru a Tescu

Irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde o ledajaké bary, ale o paletové displeje od firmy Dago, které jsou umístěné v českých a slovenských řetězcích. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Televizní kampaň, on-trade a nová vizuální identita mají za cíl značku omladit a přiblížit ji lidem kolem 25 let. „Chceme jim vysvětlit, co znamená ‚blend‘ a vyzdvihnout Tullamore D.E.W. jako blendovanou whiskey, která chce budovat slávu blendu ve whiskey i v životě,“ vysvětluje Lenka Horníková, trade marketing channel specialist v Mast-Jaegermeister.

Paletový ostrov vypadá jako zmenšenina baru, což se odvíjí od zacílení. „Oslovuje mladší spotřebitele, kteří mají svou partu kamarádů, s nimiž se chodí bavit do barů a klubů. Ukazujeme jim, že naše whiskey je skvělá volba pro tuto příležitost,“ doplňuje Lenka Horníková.

Dvoupaletí, na nějž nakupující mohli narazit v Albertech, Globusech, Makru a na Slovensku ještě v obchodech Tesco, je kompletně zhotoveno z úsporné vlnité lepenky. „Výjimku tvoří pouze skleničky, závěsné lampičky se zakulacenými stínítky, plastové napodobeniny kostek ledu, dřevěná židle nebo zvonec, na který ve skutečnosti zvoní barman, když dostává velké spropitné, nebo někdo objednávající velkou rundu. Všechny tyto reálné prvky v zákazníkovi podtrhují pocit, že se nachází u baru a kupuje si drink. Vtahují ho do děje momentu spotřeby,“ vysvětluje Eva Perglová, projektová manažerka, která realizaci řídila na straně Daga.

Kromě menších paletových ostrovů zhotovilo Dago pro Tullamore D.E.W. také speciální permanentní shop-in-shop. Jediný kus je určen pro prodejnu Makra na pražském Černém Mostě. Technicky jde o velkou šestipaletovou konstrukci, při jejíž výrobě byla použita voštinu a dřevo v kombinaci se skutečnými předměty.