zpět na novinky

Žufánek mění po 16 letech design obalů

Žufánek mění po 16 letech design obalů

Lihovar Žufánek nahradil na svých etiketách symboly ovoce latinkou. Dominantou redesignu základní řady produktů (Slivovice, Hruškovice a jejich dubové varianty, Meruňkovice, Reine Claude, Ořechovka, Višňovka, Medový Žufánek a Borovička) je velké písmeno uprostřed etikety, které vyjadřuje název dané řady.

U Slivovice tak na etiketě dominuje písmeno S a u Hruškovice H. Písmena doplňují barvy, které jsou obecně spojované s daným ovocem. Výsledkem je čistý a jednoduchý grafický design skleněných lahví. Autorkou redesignu je Andreea Bora.

Cílem změny etiket bylo osvěžit právě tuto nejstarší řadu, která se od roku 2002 téměř nezměnila. Vzhled absintů, ginů a geistů zůstává zachován.

Lihovaru a jeho obalům  jsme se více věnovali v loňském vydání magazínu Packaging Herald, článek si můžete připomenout zde.