zpět na novinky

Získejte s Packaging Herald volný vstup na PIP v Londýně

Získejte s Packaging Herald volný vstup na PIP v Londýně

Ve dnech 26. a 27. května se v Londýně uskuteční již 5. ročník Packaging Innovation Programme (PIP). Postřehy z loňského ročníku jsme vám přinesli v lednovém vydání našeho magazínu a můžete si je připomenout zde

Letošní ročník se zaměří především na oblast FMCG, součástí dvoudenní akce bude i Global Brand Protection Innovation Programme.

Mediálním partnerem akce je opět i magazín Packaging Herald, jehož tři čtenáři mají možnost získat od organizátora volné vstupenky včetně dalších benefitů:

– seznam delegátů akce s jejich profily
– přístup do všech konferenčních prostor včetně prostoru, kde bude probíhat networking
– logo a profil společnosti (150 slov) na webových stránkách a v katalogu
– osobní profil (150 slov) včetně obrázku v katalogu
– propagace na webových stránkách, mailových pozvánkách a programu v pdf
– 12 hodin networkingu
– vstup pro jednoho zástupce společnosti
– občerstvení

 

Jaké jsou podmínky a jak mohu výhody získat?
Nabídka je určena pro tři nejrychlejší zájemce, čtenáře z řad uživatelů obalů, výrobců FMCG, kteří se v minulosti konference nezúčastnili a ani s organizátorem, firmou World Business Intelligence, neměli příležitost spolupracovat. Za každou společnost se může akce zúčastnit pouze jeden delegát. Nabídka je platná pouze do 30. dubna 2016. V případě zájmu tedy neváhejte a kontaktujte co nejdříve přímo organizátora akce zde.

Více informací o akci Packaging Innovation Programme se dočtete zde  a o Global Brand Protection Innovation Programme .

GBPIP 290x290