McCain představuje novou STREETFOOD řadu pro mladé
Novou streetfoodovou řadu tvoří hranolky ve třech stylových vzhledech a zaměřuje se zejména na mladé lidi, kteří oceňují dobré jídlo a rádi zkoušejí nové produkty…

Více →

 
Design Fiorito Limoncello Tonic vyvolává představu horkého léta
Hlavní vizí výrobce míchaného alkoholického nápoje společnosti Fiorita bylo, aby byl v jasně zářivě žluté plechovce.Za působivým designem stojí tým Graphics skupiny Ardagh.

Více →

 
ŠKODA AUTO balí díly
do fólie z kukuřice
V rámci pilotního projektu společnost ŠKODA AUTO testuje biologicky rozložitelné fólie pro balení dílů automobilů před expedicí do závodu v indické Púně. Podle automobilky nové fólie chrání díly stejně účinně jako plastové.

Více →

 
KURZ spustil novou podobu
webu pro grafický průmysl
Jako většina výrobců, i KURZ měl pro veletrh drupa 2020 připravenou celou řadu novinek. Po odložení termínu konání veletrhu se firma rozhodla aktuální novinky průběžně zveřejňovat alespoň online a v příštím roce představit ty nejnovější inovace živě právě na drupě 2021.

Více →

 
ePac rozšiřuje flotilu digitálních tiskových strojů HP Indigo
Společnost ePac Flexible Packaging zahájila novou etapu upevňování své pozice na trhu s flexibilními obaly. To potvrzuje chystané nasazení dalších 26 digitálních tiskových strojů HP Indigo. ePac se zároveň stane první firmou na světě, která…

Více →

 
S magazínem Packaging Herald na BrauBeviale zdarma
Přípravy letošního veletrhu BRAU BEVIALE Special Edition jsou v plném proudu. Kromě „klasického veletrhu“, který proběhne v termínu 10. – 12. listopadu 2020 na výstavišti v Norimberku, bude spuštěna nová digitální platforma MyBeviale.

Více →

Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.

Twitter   LinkedIn   YouTube