zpět na novinky

Barvami hrající displeje lákají na Birell Radler

Barvami hrající displeje lákají na Birell Radler

Na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály zhotovené ve spolupráci s oblíbenými nealko pivy Birell Radler. Pro jejich prezentaci vytvořila společnost DAGO celkem 10 shop in shopů. K vidění jsou v řetězcích Albert. Zhotoveno bylo také 40 jednopaletí, která jsou v prodejnách Tesco a Albert. Na obou vystavení dominují hesla „Dopřej si šťavnaté osvěžení“ a „Birell si dám“.

„Při přípravě kampaně pro Birell jsme vycházeli z toho, co lidi baví na létě nejvíc. Šťavnaté osvěžení, které je plné ovocné a skvělé chuti, bez přidaných konzervantů a barviv. Společnost DAGO tuto naši představu naplnilo skvěle a na trhu byl letos Birell nepřehlédnutelný,“ vysvětluje Barbora Karešová, activation manager z Plzeňského Prazdroje.

Při tvorbě POS materiálů jsme vsadili na kreativní a hravý design, který na první pohled láká na pořádnou dávku ovocného osvěžení a šťavnatosti,“ říká Luboš Plačko, projektový manager z DAGA. A právě díky výrazné barevnosti poutaly shop in shopy a jednopaletí na prodejních plochách pozornost spotřebitelů. Vystavení dominují kousky ovoce a vodní prvky, které jsou synonymem pro letní pohodu a motivují zákazníka ke koupi nápoje a jeho okamžité konzumaci.

Vše, včetně 3D plechovky, bylo vyrobeno z vlnité lepenky s FSC certifikací.