BILLA představila novou privátku „U Sedmi kašen“
BILLA pokračuje v expanzi vlastních značek. Na předvánoční trh uvádí novou privátní značku „U Sedmi kašen“. Nový brand startuje pěticí tradičních pálenek a jedním likérem. Na etiketě spolupracovala se studiem Yellow Shapes.
„BILLA doposud v portfoliu vlastních značek pálenky a likéry nenabízela. Novou privátní značkou proto nabízíme něco navíc i v tomto segmentu. Originální značkou založenou na tradičních recepturách tak chceme zvýšit konkurenci na trhu mezi zavedenými značkami,“ vysvětluje Pavlína Tesařová, manažerka privátních značek společnosti BILLA Česká republika.
A proč Sedm kašen? Odkazujeme tím na historický význam slova ‚kašna‘. To v minulosti znamenalo nejen stavbu uprostřed města, ale také pramen. Pálenky pocházejí z různých ‚pramenů‘, představují rozmanité receptury a mají za sebou různě dlouhou historii výroby.
Etikety jsou společným dílem obchodního řetězce a studia Yellow Shapes. „Jedná se o designy tištěné na transparentní PET fólii s použitím ražby pro metalické efekty. Transparentní typ etikety nám nejlépe seděl k samotnému konceptu U Sedmi kašen, který dodává designu lehkost a kontrast k výrazné číslovce 7. Současně transparentní etiketa značku odlišuje od konkurence v této cenové úrovni,“ uvádí Dana Bratánková, vedoucí korporátní komunikace & Public Affairs BILLA Česká republika.
Publikováno: 28. 11. 2024