zpět na novinky

Captain Morgan doplul do prodejen Globus

Captain Morgan doplul do prodejen Globus

Značka destilátů Captain Morgan distributora Stock Plzeň využívala do 23. července v řetězcích Globus akční vystavení připomínající loď. Výrazným rysem byla námořní stylizace v dřevěném provedení, s nímž má značka dobré zkušenosti. Návrh a výrobu vystavení zajistila společnost Dago.

Na vystavení bylo prezentováno kompletní portfolio značky. „Zákazníci měli možnost výhodně koupit a vyzkoušet i jiné produkty značky, důraz byl kladen zejména na Captain Morgan Black Spiced a White Rum, dominantní byl však Captain Morgan Original Spiced Gold, který byl navíc prezentován v limitované edici,“ vysvětluje Zdeněk Bláha, brand manager Captain Morgan, Stock Plzeň.

Řešení na míru přináší lepší výsledky než komunikace pouze na regálu a standardní formáty. Velká vystavení jako nástroj podpory budování značek v místě prodeje se v tomto kontextu stávají trendem.

Námořní tématika je se značkou Captain Morgan neodmyslitelně spojená.  Vystavení na prodejnách Globus reflektovalo prvky lodní konstrukce. „Dřevo bylo upraveno, aby vypadalo jako ošlehané mořem. Postup opalování, drátkování a moření jsme vyvinuli před dvěma roky a je používán pro každé dřevěné vystavení. Nechyběla postava kapitána s kormidlem a pozornost nakupujících lákalo pulzující červené osvětlení,“ popsal vystavení Miroslav Obrátil, project manager společnosti Dago, která měla na starosti jeho návrh a výrobu.

Čtyřpaletí bylo nasazeno ve třech prodejnách Globus. V dalších prodejnách řetězce byly vystaveny jednopaletové dřevěné lodě, které svým provedením a hodnotnými materiály rovněž výrazně poutaly pozornost. „V loňském roce došlo k jejich pilotnímu testování a potvrdily se lepší prodejní výsledky ve srovnání s lepenkovým provedením,“ doplňuje Miroslav Obrátil.