zpět na novinky

Coca-Cola na etiketách podporuje Červený kříž

Coca-Cola na etiketách podporuje Červený kříž

Coca-Cola zahájila 9. listopadu novou globální kampaň postavenou na reklamním spotu, který oživuje skutečný význam Vánoc s claimem „Darujme se!“ a povzbuzuje lidi, aby darovali zejména sami sebe. V České republice se Coca-Cola rozhodla pojmout letošní svátky také s myšlenkou na pomoc ostatním a na 3 milionech svých etiket podporuje Červený kříž, který pomáhá zdravotníkům nejen v boji s koronavirovou pandemií.

Letos Coca-Cola slaví i velký milník, a to 100 let od své první vánoční reklamy, v netradičním duchu se proto nese i televizní spot. Ten režíroval oscarový režisér Taika Waititi a je nejdelší televizní reklamou na nápoj Coca-Cola v historii.

Nová globální reklamní kampaň nese název „The Letter“ neboli „Dopis“ a zahajuje ji srdečná zpráva „Nejlepší dárek letošních Vánoc jste vy sami“. Její hlavní myšlenkou, že skutečné kouzlo Vánoc je v nás a největším darem, který můžeme svým blízkým dát, jsme my sami. Navazuje tak na 100leté dědictví ikonických vánočních kampaní Coca-Cola. Letos opět uvidíte vlídného Santu hrát rozhodující roli při zajišťování těch pravých láskyplných Vánoc a přání s nimi spojenými.

Reklama bude k dispozici v dlouhém formátu 2,5 minuty a kratších formátech 60 s a 30 s, které se objeví i na českých televizních stanicích. Celkem bude uvedena na 90 trzích po celém světě, ke shlédnutí je k dispozici i na Youtube.

 

V duchu výzvy #DarujmeSe budou letošní Vánoce jedinečné i ve spojení s již zmíněným charitativním projektem pro Červený kříž. Coca-Cola letos nechala vyrobit 3 miliony etiket s QR kódem pro pomoc této organizaci jak v Česku, tak i na Slovensku. Právě Červený kříž totiž v této nelehké době pomáhá školit a připravovat zdravotnický personál a zajistit potřebný zdravotnický materiál.