zpět na novinky

Cyrilovy brambůrky chtějí novým obalem expandovat do retailových sítí

Cyrilovy brambůrky chtějí novým obalem expandovat do retailových sítí

Rodinná firma Krajči plus ze Slovácka, jeden z největších tuzemských výrobců klasických bramborových lupínků a slaných snacků, chce dobýt další kus trhu. Použije k tomu nový obal svého vlajkového produktu Cyrilovy brambůrky.

Prémiový sáček nepropouští světlo a brambůrky v něm vydrží déle čerstvé, aniž by bylo nutné do výrobku dávat jakékoliv konzervanty. 

Výrobce tradičních řemeslných brambůrků doposud rozvážel Cyrilovy brambůrky v klasických průhledných obalech s papírovou etiketou. „Výrobní kouzlo spočívá v tom, že se brambory neblanšírují a brambůrky mají díky tomu pravou bramborou chuť. Také v nich nejsou žádné konzervanty, vyrábíme je podle aktuálních objednávek a rozvážíme vždy čerstvé. V tradičním průhledném obalu vydrží 3 měsíce, ale nejlepší jsou, když je sníte co nejčerstvější. Naše brambůrky se tedy zaváží v malých množstvích, aby dlouho neležely na polici, především do menších obchodů nebo restaurací. Nové obaly trvanlivost prodlužují na 6 měsíců a lidé v sáčku najdou úplně stejné brambůrky, na jaké jsou zvyklí. Nula konzervantů, plná chuť. Doufáme, že si je brzy budou moci koupit i v dalších obchodních řetězcích, kde přeci jen v regálech leží o něco déle,“ říká výrobní ředitel firmy Jakub Krajči. Kromě husté sítě menších obchodů a restaurací je lidé aktuálně najdou v sítích prodejen Billa, Coop či Hruška. Jednání jsou vedena s dalšími řetězci.

Novinka chce také zaujmout svou podobou. Obal je pevnější, skládaný, v bílém provedení s jednoduchou grafikou. „Naším cílem bylo, aby nový obal zákazníkům co nejvíce připomínal ten klasický a aby díky svému tvaru, jednoduchosti a čistému designu vynikl mezi konkurenčními výrobky,“ dodává Alžběta Kubišová, manažerka marketingu. Autorem návrhu je grafik Dan Šenkeřík, jenž stojí také za imaginární tváří značky – sedlákem Cyrilem.