zpět na novinky

Dermacol má nové logo, kanceláře i novou varnu kosmetiky

Dermacol má nové logo, kanceláře i novou varnu kosmetiky

Nové logo hlásící se k legendárnímu make-upu a k mezinárodně populární Praze, nové sídlo firmy a nová varna barevných kosmetických hmot ve vlastní továrně v Brně. A samozřejmě i nové produkty představila známá česká kosmetická značka Dermacol.

Ke změně loga v roce, kdy slavíme 30 let svobody, nás vedla celosvětově stoupající známost a prestiž města Prahy. Tu v zahraničí vnímají jako město romantiky, krásné architektury, hudby, kultury a nádherných žen,“ říká Věra Komárová, spolumajitelka rodinné společnosti Dermacol. „Podobně jako je Rimmel spojován s Londýnem, L´Oréal s Paříží, Maybelline s New Yorkem a Kiko s Milánem, je podle nás načase, aby mělo „svou“ kosmetiku i hlavní město České republiky – a proto přicházíme s Dermacol Prague,“ uvádí.

Portfolio doplnily krycí, voděodolný a dlouhotrvající make-up Longwear Cover, stínové paletky Drama a Romance, luxusní srdíčková paletka na tvář, Collagen sérum a dva parfémy, doplňující stávající řadu dámských i pánských vůní.

Na obalech nechybí ochranné prvky, které znesnadní případy kopírování produktů, s nímž se značka setkává hlavně při prodejích na internetu. „Online přímé prodeje se nám meziročně díky novým kanálům zpětinásobily,“ zmiňuje Věra Komárová

Novou etapu v historii firmy odráží i její nové sídlo. Dvě patra v kancelářském komplexu Avenir Park na Praze 5, kam se Dermacol přestěhoval z dosavadních prostor na Praze 6, zabírají téměř 1700 čtverečních metrů.

O největší české kosmetické značce jsme psali také zde.