zpět na novinky

Dětskou výživu Hami prodávají v Hamleys z větrného mlýna

Dětskou výživu Hami prodávají v Hamleys z větrného mlýna

V pražském hračkářství Hamleys ve spolupráci se společností Nutricia najdou návštěvníci nový permanentní stojan od in-store komunikační agentury DAGO, ve kterém je pro nejmenší k dispozici dětská výživa Hami.

Permanentní paletový stojan má zaujmout především rodiče s dětmi do tří let. „Usilujeme o to, aby si lidé, kteří tráví čas v novém dětském koutku, zapamatovali díky vystavení naši značku Hami. Zároveň mohou svým dětem zakoupit ovocnou přesnídávku jako svačinu nebo pestrý oběd v podobě masozeleninového příkrmu. Stojan proto zároveň podporuje i navýšení prodejů,“ vysvětluje Lenka Doleželová, trade marketing manager společnosti Nutricia.

Aby si rodiče a děti paletového stojanu všimli, pojala ho společnost DAGO jako větrný mlýn s lávkou obklopený různobarevnými zvířaty. Přitahuje nejmenší návštěvníky, kteří si intuitivně chtějí pohrát. Jejich pozornost poutají tři hlavní hrací prvky: otočné lopatky mlýna, hrací kostky s ikonami Hami, které dohromady fungují jako skládačka, a barevná lávka, kterou mohou děti přecházet a rodiče je zároveň vyfotit.

Právě interaktivita v kombinaci s atraktivním designem dělá z tohoto projektu plně trendovou záležitost. „Jde o stojan, který v sobě spojuje několik funkcí. Netradiční cestou ukazuje rodičům nabízené produkty a zároveň zabaví jejich děti,“ komentuje Miloslav Odehnal, business project manager z firmy DAGO.

Tvůrci se při vývoji stojanu zaměřili nejen na design, který musel korespondovat se zbytkem dětského koutku Hamíkov, ale dbali také na bezpečnost. „Hrozilo, že stojan bude stát přesně na předělu mezi kobercem a linoleem. DAGO ale pro stojan navrhlo vhodné materiály a konstrukci, které by případné podlahové nerovnosti eliminovaly,“ doplňuje Lenka Doleželová z firmy Nutricia.