zpět na novinky

dm i nadále investuje do modernizace

dm i nadále investuje do modernizace

Navýšením obratu o 7,87 % na 12,39 miliard CZK uzavřela drogistická společnost dm drogerie markt Česká republika úspěšný obchodní rok 2020/2021 (1. října 2020 – 30. září 2021). Díky tomu může i nadále investovat do modernizace prodejní sítě a logistiky. V pozadí nezůstává program na podporu trvalé udržitelnosti.

Do rozšíření a modernizace prodejní sítě investovala společnost dm téměř 150 milionů CZK. Nově bylo otevřeno 7 prodejen a 13 stávajících prošlo regenerací či refreshingem. Prodejní síť dm tak byla k 30. září 2021 rozšířena na celkem 246 prodejen.

Pokračovaly i již zmíněné investice do logistiky. Více než 13 milionů CZK směřovalo na výměnu LED osvětlení, na nákup nové manipulační techniky a spádových regálů v distribučních centrech v Jihlavě i Divišově a na další stavební a elektroinstalační úpravy na budově distribučního centra v Jihlavě. V novém obchodním roce 2021/2022 je naplánováno investovat finanční prostředky v celkové výši 233 milionů CZK.

Prioritou společnosti dm zůstává komplexní omnichannel strategie, která úzce propojuje nákup a služby stacionárního a digitálního světa. Online shop dm.cz se i nadále vyvíjí nadproporcionálním tempem s vysokým dvojciferným procentuálním růstem.

Společnost dm přijala v posledních letech širokou škálu opatření ke snížení ekologické zátěže – ať už se jedná o vybavení prodejen, nové LED osvětlení v distribučním centru v Jihlavě, nákup zelené energie nebo o preferenci trvale udržitelných alternativ v sortimentu a jejich cílenou podporu.

Jedním z nejvýraznějších počinů v oblasti trvalé udržitelnosti minulého obchodního roku bylo uvedení inovativní produktové řady privátních dm značek Pro Climate v dubnu 2021. Společnost dm zvolila ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně vědecky podložený a v současné době jedinečný přístup k výrobě drogistických produktů, které jsou nejen klimaticky neutrální, ale také neutrální k životnímu prostředí. Zohledněn je i výběr použitých přísad nebo složení obalů.