zpět na novinky

EuroPack bude rozšířen o FMCG Marketing Summit

EuroPack bude rozšířen o FMCG Marketing Summit

Švýcarský Montreux bude 18. a 19. září hostit již 14. ročník summitu EuroPack, který se zaměřuje na poslední a nejvíce diskutované trendy a novinky v oblasti balení. Letošní ročník bude navíc unikátní i díky inovaci v podobě rozšíření o FMCG Marketing Summit, který bude probíhat paralelně. Zvýší se tak počet návštěvníků nejen z oblasti FMCG, ale i vlastníků privátních značek (např. Tesco, Lidl, Marks & Spencer).

A na co se můžete těšit? Kromě panelové diskuse, které se zúčastní například zástupci společností Mondelez International, Heineken nebo Marks & Spencer, nebudou chybět prezentace pokrývající následující tematické oblasti:
– Zlepšení efektivity a zkoumání udržitelných strategií
– Nové obalové materiály, které pomohou nejen vylepšit samotný obal, ale prodlouží i životnost na regále
– Interakce se spotřebitelem
– Story-telling
– Inovace a design

Připojte se ještě dnes k více než 80 účastníkům s rozhodovacími pravomocemi a s přímou odpovědností za výběr dodavatelů. Akci pravidelně navštěvují účastníci na pozicích viceprezident a ředitel s odpovědností za balení nebo ředitelé a manažeři marketingu z evropských společností, jejichž tržby jsou ve výši 500 milionů dolarů.

Více informací o akci a registraci se dozvíte zde.