zpět na novinky

F. H. Prager rozšiřuje ciderové portfolio a má nový vizuál

F. H. Prager rozšiřuje ciderové portfolio a má nový vizuál

Pragerův cider se v březnu dočkal nového vizuálního kabátu. Jablářství F. H. Prager jím chce reflektovat vývoj firmy v posledních třech letech a zdůraznit přírodnost, profesionalitu i český původ produktu.

Nová podoba se inspiruje designovými trendy v zahraničí a vyskytne se i na nových ciderových příchutích, které moštárna na jaře 2016 uvede na trh. „Podle mě budou zákazníci překvapeni, jak moc jim nové etikety budou připadat familiární, přestože získají novou podobu. Posunujeme se dál, ale navazujeme na své tradice,“ říká Ondřej Frunc, jeden ze zakladatelů F. H. Prager, a dodává: „Svěží vizuál získá aktuální a modernější nádech a zdůrazní přírodnost Pragerova cideru.

Design vychází ze starých etiket plus ilustrací a různých doplňků, které jsou používány na propagačních materiálech nebo na webu. Vzhledem k využití transparentních fólií výrobce nahradil lahev z čirého skla za hnědou variantu. „Hnědá lahev na mě působí profesionálněji, a to je cesta, kterou se chceme nyní vydat,“ doplňuje Ondřej Frunc.

Na rebrandingu spolupracuje F. H. Prager jako obvykle s oceňovanou designérkou Klárou Zápotockou a novým grafickým studiem Breisky, jehož se stala součástí.

V rozšířeném portfoliu F. H. Prager se objeví tři nové typy cideru. Dosavadní cider rozdělí výrobce na slabší desítku a silnější dvanáctku, doplní je o stávající sladší příchuť hruškové Perry a rozšíří o nový zimní medový speciál, který bude možné dostat ve skleněných lahvích o objemech 0,33 l a 1 l.

CiderMed_FHPrager_smallCider12_FHPrager_malerozliseni small2Cider10_FHPrager_small 1hruska