Gin London Dry v dynamickém designu
Značka Beefeater uvádí nový design lahve ginu London Dry, který se věnuje městu, jež je jejím domovem – Londýnu. Na zadní etiketě lahve se nachází ručně kreslená mapa hlavního města Velké Británie.
Nový vzhled lahve představuje příběh Londýna zevnitř i zvnějšku s klasickým proslulým ginem Beefeater London Dry uvnitř a charakteristickými dominantami města viditelnými zvenku. Nový design balení dosahuje efektní hloubky obrazu prostřednictvím pohledu na Londýn z ptačí perspektivy, nakresleného červeně – tradiční barvou Beefeateru.
Takto pojatá zadní strana lahve vytváří pozadí pro postavu Beefeatera, strážce Tower Bridge, a logo na přední straně. Stylizovaná mapa Londýna zachycuje bohatou mozaiku města z vyhlídky na mostě Tower Bridge s dalšími typickými orientačními body, které přitahují pozornost na pozadí lahve.
„Lahev ukazuje měnící se tvář Londýna a skvěle odráží směs tradice a dynamiky, jež jsou patrné jak v Londýně, tak u značky Beefeater,“ říká Michaela Michalová, brand manager značky Beefeater pro Českou republiku.
Na přední etiketu byl přidán podpis Jamese Burrougha, který má připomínat nepřetržitý historický závazek k vynikající kvalitě dnešního ginu, vyráběného podle původního receptu od založení značky Beefeater v 19. století.
Beefeater provedl na několika klíčových trzích rozsáhlý spotřebitelský průzkum, který informoval o změně designu lahve ginu London Dry a jeho cílem bylo navrhnout její nový vzhled. Příznivci značky Beefeater označili nový design balení za výrazný vývoj dynamické vizuální identity značky, který však zachovává dobře známý vzhled značky Beefeater a i nadále vyvolává prémiový dojem.