zpět na novinky

Goodies se zaměřuje na svačinky předškoláků

Goodies se zaměřuje na svačinky předškoláků

Společnost Hero Česko, významný hráč v oblasti dětské výživy se svou značkou Sunar a distributor cereálních tyčinek Corny či džemů Schwartau, slaví 20 let na českém trhu. V tuzemsku zároveň uvádí novou značku Goodies, která se jako první v Česku přímo zaměřuje na stravu předškolních dětí a přináší portfolio nutričně vyvážených svačinek speciálně vyvinutých pro děti od 3 let. Česká a Slovenská republika jsou první země, kde společnost Hero značku Goodies představuje.

„Hero reaguje na nedostatečnou nabídku na trhu, kde chybí vyvážené předbalené svačinky určené pro předškolní děti. Rozšiřuje proto své portfolio o značku Goodies, která vychází vstříc potřebám jejich rodičů,“ vysvětluje Vladimír Kučera, generální ředitel Hero Česko & Slovensko.

Rodičům Goodies nabídnou rychlou a pestrou variantu svačinek s jednoduchým složením, které mohou mít pro své děti stále po ruce. Nabídka kvalitních předbalených svačin totiž českým rodičům v obchodech chybí, jak ukázal výzkum společnosti STEM/MARK – za nedostatečnou ji považuje 53 % z nich.

Většina obalů produktů Goodies je vyrobena z polypropylenu (PP). Materiál poskytuje maximální ochranu proti vlhkosti, světlu a vzduchu, což pomáhá udržet produkty čerstvé a chutné. Polypropylen je také lehký, odolný a plně recyklovatelný. Sáčky se snadno otevírají. Za grafickým designem stojí agentura Roman Klis.

Zvolen byl maximálně hravý a barevný grafický design, což přispívá k atraktivitě svačinek pro děti.

V portfoliu Goodies naleznou zákazníci tři produktové řady. Vybrat si mohou z ovesných tyčinek s celozrnnými vločkami a ovocem, zeleninových a ovocných křupek a ovocných plátků.

Produkty jsou k dostání v obchodech Kaufland a Tesco, drogeriích DM a Rossmann a na e-shopech Alza a Mall i u online prodejců potravin Rohlík a Košík.

Portfolio produktů se bude brzy rozšiřovat a produktové řady budou uvolňovány i na další trhy. Aktuálně Goodies najdeme kromě Česka také na Slovensku. Rozšíření na další evropské trhy plánuje Hero v nejbližších měsících.

„Otevíráme nový segment, který nabízí obrovský potenciál nejen na českém a slovenském trhu. Chceme, aby se Goodies staly synonymem pro dětské svačiny stejně, jako se stal Sunar synonymem pro kvalitní kojeneckou a batolecí výživu,“ doplňuje Vladimír Kučera.