zpět na novinky

Hollandia představuje nový branding a packaging od agentury Cocoon

Hollandia představuje nový branding a packaging od agentury Cocoon

Jedná se o významně upravený design (na obrázku vpravo) všech pěti řad Hollandia jogurtů, které prošly v minulosti pouze minimálními úpravami od doby vzniku společnosti před více než dvaceti lety.

Během tří měsíců Cocoon sáhl na vše, od loga společnosti a identity, až po packaging každé řady a každé příchuti. Modernější vzhled má za cíl maximálně vystihnout prémiovou kvalitu jednoho z nejprodávanějších FMCG produktů na našem trhu.

„Společnost Hollandia se rozhodla na přelomu roku 2015 a 2016 udělat ke svému 25 letému výročí velký krok v celkové vizuální prezentaci značky. Hledali jsme vhodného partnera, který by dokázal vystihnout naše hodnoty a přenést je na kelímek. Cocoon odvedl velmi dobrou práci jak při vývoji kreativního konceptu, tak při samotné exekuci. Nyní netrpělivě čekáme na objektivní zhodnocení naší společné práce, které přijde až ze strany koncového zákazníka“, hodnotí spolupráci Jan Škoda, marketingový manager značky Hollandia.

„Je nesmírně vzrušující vidět, jak z původně faceliftového projektu vznikne tak velký rebranding, samozřejmě za aktivní účasti a spolupráce klienta, která, jak doufám, bude pokračovat i nadále. Také očekávám, jak se značka vyvine z hlediska obchodního úspěchu,” říká kreativní ředitel Cocoonu Martynas Birskys.

Spolupráce obou společností začala, když agentura Cocoon vyhrála tender na rebranding portfolia značky Hollandia, na začátku roku 2016.

Brandingová a designová agentura Cocoon, založena v roce 1996 v Praze a později s pobočkami také v Moskvě a Bukurešti, spolupracuje se značkami jako Pernod Ricard, Molson Coors a Procter & Gamble.

Selský_detail small 2