zpět na novinky

Kaufland prezentuje na obalech skutečné řezníky a řeznice

Kaufland prezentuje na obalech skutečné řezníky a řeznice

Hlavní myšlenkou značky masokombinátu Kaufland Naši řezníci je upozornit na poctivé řemeslo českých řezníků. Nová značka navazuje na kampaň Z lásky k Česku.

Na vizuálech kampaně, stejně jako na obalech výrobků, nejsou modelové z agentury, ale skuteční řezníci a řeznice, kteří denně v masozávodu Kaufland bourají, zpracovávají a připravují pro zákazníky masové výrobky. Masozávod tím chce vyjádřit, že maso, které zákazník najde v regálech prodejen Kaufland, je zpracováno v Čechách a je dílem českého řeznického umu a fortelu.

Nový vzhled mají i balení masa. Pro lepší orientaci zákazníků při výběru masa bude nově hovězí maso a produkty jako například klobásy baleno do černých misek a vepřové maso do misek světlých. Mění se i vzhled vrchní fólie, která nyní umožňuje zákazníkům ještě lépe si maso prohlédnout.

KAUFLAND_web 2