zpět na novinky

makro ČR přichází na trh s novou sítí maloobchodních prodejen Bonveno

makro ČR přichází na trh s novou sítí maloobchodních prodejen Bonveno

Pod hlavičkou společnosti Makro Convenience Czechia, jejímiž společníky jsou makro ČR a skupina METRO, přichází na maloobchodní trh pod názvem Bonveno koncept pohodlného, čerstvého a zároveň rychlého nákupu.

Ve městech po celé České republice se do dvou let otevřou desítky nových sousedských prodejen s potravinami a občerstvením Bonveno. Zákazníkům chtějí přinést pohodlí, čerstvost, příjemnou obsluhu a širokou nabídku kvalitního zboží za příznivé ceny i pro rychlé nákupy. „Bonveno chce lidem výrazně zpříjemnit i nakupování ‚za rohem‘, při němž lidé potřebují rychle, ale kvalitně zahnat hlad nebo na poslední chvíli sehnat vše potřebné do domácnosti,“ vysvětluje Karel Bárek, generální manažer sítě Bonveno Česká republika. V pilotním provozu se loni otevřely první čtyři prodejny Bonveno v Praze.

Od večerek a dalších malých prodejen se provozovny odlišují nejen moderním designem a nadstandardním zákaznickým servisem, ale především svojí nabídkou. Sortiment potravinářského i nepotravinářského zboží zahrnuje čerstvé pečivo, ovoce a zeleninu, hotová jídla, lahůdky, nápoje či drogerii, ale také občerstvení, jako jsou například hot dogy, čerstvé bagety a sendviče nebo kvalitní čerstvá káva. „První zpětná vazba našich zákazníků ukazuje, že se jim naše prodejny líbí a začínají se pravidelně vracet. Po cestě do práce seženou kvalitní snídani, odpoledne a večer u nás jednoduše naplní své ledničky. Také zahraniční návštěvníci České republiky oceňují čerstvé a rychlé občerstvení v turistických místech za dobré ceny,“ doplňuje Karel Bárek.

První prodejna byla otevřena v létě 2023 na pražském Andělu. Do roku 2024 pak síť vstupovala s celkem čtyřmi provozovnami – všemi v metropoli. Letos plánuje Makro Convenience Czechia expanzi svých maloobchodních prodejen výrazně urychlit. Otevřít jich chce do konce roku přibližně dvacet, přičemž posilování sítě Bonveno má pokračovat i v následujících letech. „Počítáme s tím, že se koncept pohodlného sousedského nakupování rozšíří z Prahy do všech regionů České republiky. Síť Bonveno spravujeme společně s mateřskou společností METRO. Koncept se v tuto chvíli rozvíjí v několika státech Evropy. Pro makro ČR představuje síť Bonveno další prodejní kanál v segmentu maloobchodu, který považujeme za jeden z klíčových pilířů našeho podnikání,“ říká Jiří Nehasil, generální ředitel velkoobchodu makro ČR.