zpět na novinky

Mattoni s Budvarem přichází s unikátním produktem

Mattoni s Budvarem přichází s unikátním produktem

Mattoni a Budvar se spojily, aby na trh přinesly unikátní ochucené nealkoholické pivo z kategorie tzv. beermixů. Novinka je výsledkem spolupráce dvou renomovaných nápojářských expertů – příchutě od lídra nealkoholického trhu, Mattoni 1873, se snoubí s nealkoholickým pivem uvařeným v národním pivovaru Budějovický Budvar.

Spolupráci, která si vyžádala několikaměsíční vývoj novinky, zpečetil podpis smlouvy těsně před Vánoci 2021. Jde o dosud zcela ojedinělé propojení dvou tak významných zástupců světa alkoholických a nealkoholických nápojů. „Ze spolupráce s Budějovickým Budvarem jsem nadšen. Vyvinuli jsme fascinující, skvěle chutnající, prostě ten nejlepší produkt a já jsem šťasten, že naše firma může nyní spotřebitelům přinést kompletní nabídku všech druhů nealkoholických nápojů,“ říká Alessandro Pasquale, generální ředitel Mattoni 1873.

„Máme radost, že jako národní pivovar budeme spolupracovat s tradiční a prvotřídní českou značkou. Hodnoty, zodpovědný přístup k podnikání a vize udržitelné budoucnosti se totiž v mnohém prolínají s přístupem a posláním našeho pivovaru. Spolupráce s ostatními, často nezvyklými partnery nás vždy rozvíjí a posouvá, ale především nás prostě baví,“ doplňuje Petr Dvořák, generální ředitel Budějovického Budvaru.

Novinka se bude vyrábět výhradně v Budějovickém Budvaru. Stáčet se bude na nové, moderní lince KRONES s hodinovou kapacitou 55 000 plechovek, jejíž instalaci oznámil pivovar začátkem roku. 

Mattoni, jež má dlouhou zkušenost s chuťovými preferencemi českých spotřebitelů, pro tuto příležitost vyvinula zcela nové příchutě. Kromě tradičních a oblíbených citrusových mixů přinese novinka také některé nové chuťové kombinace, které zatím na trhu k dostání nejsou.

„Na uvedení novinky jsme se intenzivně připravovali, aktivně jsme zapojili i spotřebitele. Velice nás potěšilo zjištění, že zejména mladí vítají samotnou spolupráci dvou českých tradičních značek a jejich společné úsilí přinést na trh atraktivní novinku,“ dodává Alessandro Pasquale. Spotřebitelské testování produktu tak potvrdilo vysokou oblibu produktu a pozitivní vnímání spojení značek s velkým renomé a technologickým know-how.