zpět na novinky

Na trh přichází Braník Černý

Na trh přichází Braník Černý

Braník Černý, pivo, které v maloobchodě doplní nabídku oblíbeného Braníku Světlého, Jedenáctky a Ležáku, navazuje na bohatou branickou tradici tmavých a polotmavých piv. K dostání bude v lahvi o objemu 0,5 l ve většině obchodních řetězců.

„Braník Černý chce navázat na oblibu svých světlých kolegů. Jde o tmavé výčepní pivo českého typu, které je přitom lehké a skvěle pitelné. Zaujme svojí příjemnou sladkostí a krémovou pěnou,” říká vrchní sládek Zdeněk Lux.

Objem výroby tmavých piv v Česku stoupá minimálně od roku 2011 a stejně tak i jeho obliba. Zatímco ve zmiňovaném roce 2011 se u nás vypilo 3,8 milionu litrů piva spadajícího do této kategorie, v roce 2016 už to bylo 6 milionů litrů. Předpokládá se, že jeho spotřeba poroste i v letošním roce, a to minimálně o další 2 %.

Braník v kategorii balených piv patří mezi dvě nejprodávanější značky v maloobchodě u nás. Dominuje především v segmentu světlého výčepního piva, ale pozadu nezůstává ani ležák nebo nedávno uvedený Braník 11, který získal několik ocenění v pivních soutěžích. 

Uvedení Braníku Černého podpoří i nová reklamní kampaň. Setkáte se s ní na televizních obrazovkách, v on-line prostředí i v místě prodeje.