Na trhu se objevil nový nápoj Kinley Tonic Zero
Společnost Coca-Cola ČR/SR představila zákazníkům nápoj Kinley Tonic Zero. Jedná se o novou variantu oblíbeného produktu Kinley Tonic Water. Nápoj byl na český trh uveden v průběhu března a vyznačuje se nulovým obsahem cukru.
S kampaní na novinku se lidé setkají zejména na internetu v digitální kampani, prostřednictvím influencerů a na stojanech v místě prodeje.
Kampaň k novému produktu Kinley Tonic Zero byla spuštěna na začátku dubna. Její součástí je digitální podpora a komunikace značky v oblasti e-commerce. Coca-Cola ČR/SR zároveň pro nový tonik bez cukru připravila speciální stojany v místech prodeje a chystá i celostátní spotřebitelskou soutěž. Ta odstartuje ve druhém čtvrtletí letošního roku.
Zero varianta toniků značky Kinley je na trhu prozatím dostupná ve variantě produktu Tonic Water, ale není vyloučeno, že v budoucnu přibudou také Zero varianty ochucených toniků. Zákazníci si novinku mohou zakoupit především v 1,5litrové PET lahvi, dostupná je ale také ve skleněném obalu. Později by se měla nabídka rozšířit také o plechovky.