zpět na novinky

Nová generace obalů z pohledu retailu a značek

Nová generace obalů z pohledu retailu a značek

Jaké jsou novinky a trendy v oblasti plastových obalů pro potraviny a nápoje odhalí 14. a 15. března již třetí ročník European Food & Beverage Plastic Packaging Summit, který proběhne v Amsterdamu.

Summit se kromě nejlepších strategií pro udržitelné balení včetně otázek recyklace zaměří mnohem více i na pohled retailu a vlastníků značek. Zástupci retailu a výrobci FMCG se s účastníky podělí o své myšlenky i zkušenosti spotřebitelů a nastíní požadavky na novou generaci obalů. Klíčoví hráči představí  případové studie o důležitých tématech na trhu a zapojí se také do panelových diskusí. Na aktuální verzi programu se můžete podívat ZDE.

Cílem akce je nejen sdílení a výměna informací, ale i prohloubení vzájemné spolupráce a posunutí celého sektoru kupředu. Na jednom místě se setkají vlastníci značek se zástupci retailu, zpracovatelé a výrobci plastů, designéři a výrobci obalů a etiket, recyklační společnosti, ekologické organizace a mnoho dalších.

Čtenáři magazínu Packaging Herald mají při uvedení kódu CPAE3D15 speciální slevu na vstup. Pro více informací kontaktujte přímo organizátora akce Dimitriho Pavlyka (T: + 44 (0) 203 141 0627, E: dpavlyk@acieu.net)