zpět na novinky

Amundsen Deep Blue oslovuje prémiovější segment

Amundsen Deep Blue oslovuje prémiovější segment

Do portfolia značky Amundsen přibyla nová prémiová 40% vodka Amundsen Deep Blue v originální designové lahvi ze slovenského studia Breakpoint. Odráží se v ní křišťálová čistota vodky a mimořádná jemnost vyplývající z šestinásobně destilovaného kvalitního 80% pšeničném lihu a filtrace přes aktivní uhlí. 

S novinkou Amundsen Deep Blue vychází značka naproti spotřebitelům prémiovějšího destilátu, kteří vyžadují vyšší objem alkoholu a zároveň si chtějí dopřát extra jemnou chuť. Proces šestinásobné destilace a filtrace přes aktivní uhlí odlišuje novinku od konkurence, což podporuje i nápaditý design. „Tmavomodrá lahev podtrhuje myšlenku vodky Deep Blue. Amundsen připodobňuje sílu chuťového zážitku z vodky k fascinaci při pohledu na čistou, temnou večerní oblohu. Zároveň podněcuje touhu objevovat a ochutnávat různé kombinace. Novinka má své místo v míchaných drincích, jako je například signature drink Amundsen Deep Fresh,“ komentuje novinku Alexander Suja, group brand manažer STOCK Plzeň – Božkov.

Novinka cílí na spotřebitele ve věku 25 – 30 let, kteří vyhledávají samotnou chuť vodky v podobě čistého shotu anebo v jednoduchých drincích, jako je signature drink Amundsen Deep Fresh.