zpět na novinky

O-I představuje více než sto nejzajímavějších designů

O-I představuje více než sto nejzajímavějších designů

Výrobce skleněných obalů, společnost Owens-Illinois, vydává první celosvětový Design Book. Cílem je inspirovat všechny, kteří se zabývají designem skla a zároveň hledají nové možnosti a nápady pro jejich skleněné obaly potravin či nápojů.

Firmě se podařilo shromáždit více než sto skleněných designových obalů ze všech koutů světa. Jednotlivé návrhy musely splnit několik kritérií a to všestrannost, obsahovat speciální prvky dané značky, barvy nebo specifické tvary. V knize nechybí pivní lahev pro Pivovary Staropramen.

Foto 1 small

„Mnoho studií potvrdilo, že spotřebitelé preferují sklo. Je to jejich nejoblíbenější způsob balení. Potěší vás, když držíte vychlazenou láhev s pivem, otevřete misku se svojí oblíbenou pomazánkou, nebo když se díváte na someliéra, který vám otevírá šampaňské,“ řekl Andres Lopez, výkonný ředitel společnosti O-I.

pepsi smallhendricks smallsmallcarlsberg small

Vybrané skleněné obaly v Design Booku jsou návrhy týmů O-I za posledních pár let, ať už jde o produkty na zakázku, nebo prostřednictvím zadání agentur zákazníků na všech čtyřech kontinentech, na kterých společnost působí.

„Design Book vypráví o vnímání značky a spotřebitelských trendech. Vypovídá také o důležitosti tohoto řemesla, o vysoké kvalitě a nezávadnosti tohoto materiálu,“ dodává Marie-Laure Susset, vedoucí marketingové komunikace pro O-I Europe

„Jsem ráda za spolupráci všech majitelů značek, jejichž produkty jsou právě v Design Booku. Je skvělé vidět tolik významných značek na jednotlivých stránkách,“ uzavírá Yolanda Fernandez, marketingová a komunikační specialistka O-I pro Evropu, která projekt vedla.

Design Book je distribuován zákazníkům O-I a předním designovým agenturám po celém světě.