zpět na novinky

Obalový design a kvalita čárových kódů

Obalový design a kvalita čárových kódů

Není novinkou, že více než 60 % všech finálních rozhodnutí o koupi konkrétního výrobku se uskuteční až v místě prodeje. V tomto okamžiku sehraje svou významnou roli obalový design. Co však brzdí obalový design a jaká další řešení pomohou upoutat spotřebitele a přesvědčit ho k nákupu? Jak celý nákupní proces ovlivňuje kvalita čárových kódů a jaké jsou nejčastější chyby v jejich provedení v praxi?

Odpovědi nejen na tyto otázky přinese seminář OBALOVÝ DESIGN A KVALITA ČÁROVÝCH KÓDŮ, který ve spolupráci s magazínem Packaging Herald pořádá společnost GS1 Czech Republic. Seminář se uskuteční 23. května od 10 hod. v prostorách společnosti GS1 Czech Republic (Na Pankráci 30, Praha).

Součástí akce je i interaktivní programový blok, během kterého budou na běžně dostupných obalech v regálech ukázány a diskutovány typické chyby v provedení čárových kódů.

 

PROGRAM 

Co dnes brzdí obalový design? (Radovan Wicha)

„Obal s příběhem prodává…“ (Martin Bělík, DataLine Technology)

Vliv nekvalitních čárových kódů na efektivitu odbavení zákazníků – SCAN&GO (Martin Böhm, Globus)

Když čárový kód nechce prodat výrobek (Michal Bílý, GS1 Czech Republic)

Kvalita čárových kódů v praxi  (Interaktivní sekce a diskuse)

Předpokládaný závěr semináře v 14:00.

Komu je seminář určen?

Seminář je určen bezplatně pro designéry, pracovníky grafických studií, DTP a reklamních agentur cílených na obalový průmysl, výrobce obalů a výrobce FMCG. Pro ostatní zájemce je vstup zpoplatněn částkou 1900 Kč + DPH. Faktura bude vystavena na základě obdržené registrace.

Registrace

Na seminář se můžete přihlásit odesláním emailu na seminar@packagingherald.cz nejpozději do 12. května. V emailu prosím uveďte jména účastníka/ů, název společnosti a kontaktní údaje. V případě placeného vstupu uveďte fakturační údaje.

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na: seminar@packagingherald.cz