zpět na novinky

Pekařské výrobky Penam v nových obalech

Pekařské výrobky Penam v nových obalech

Značka Penam prochází začátkem podzimu zásadní vizuální změnou. Po jarní „kosmetické“ změně loga značky, která vznikla ve spolupráci se zaměstnanci pekáren, přicházejí na trh i výrobky ve zcela nových obalech.

Zároveň byly spuštěny nové webové stránky a na silnice vyjely stovky aut s novými polepy. To vše provází intenzivní reklamní kampaň v médiích (print, POS, online a sociální sítě) a seriál zajímavých video-receptů zaměřených na méně tradiční využití pečiva a mouky v kuchyni s CSR podtextem.

Klíčovým sdělením se staly pekařské ruce držící pečivo a motto Pečeno s láskou z českého obilí. Tento motiv provází celou kampaň a přináší zcela novou symboliku v naší pekařině. Přes všechny moderní technologie se z Penamu totiž nevytrácí poctivé pekařské umění.

Pojícími prvky všech použitých vizuálů jsou i nové fonty, pečeť s důrazem na českost a v neposlední řadě propracovaný příběh pečiva. Ten zobrazuje jeho cestu od zrnka obilí až po spokojeného zákazníka, u kterého příběh pečiva dostává ten pravý smysl.

Celý koncept vznikl v kreativním týmu Penam a byl dokončen v agentuře Klak & Son.

smal2