zpět na novinky

Pepsi uvádí na trh colový nápoj s chutí mango

Pepsi uvádí na trh colový nápoj s chutí mango

Řada ochucených Pepsi se rozšiřuje o exotickou příchuť manga. Stejně jako Pepsi s limetkou nebo višní je i Pepsi Mango pouze v bezkalorické variantě. Představení produktové novinky doprovází podpora v digitálním prostředí.

Příchuť manga byla vybrána z několika dalších ochucených variant na základě spotřebitelského testování. Tato exotická ovocná příchuť je navíc v colovém segmentu na českém trhu unikátní.

Pepsi svou novinku podpoří v digitálním prostředí, zejména na sociálních sítích, kde počítá mimo jiné se zapojením influencerů.

Pepsi Mango je dostupné v plechovkách o objemu 0,33 l a PET lahvích o objemu 0,5, 1,5 , 2 a 2,25 l. V obou formátech se představí s novým designem svých etiket. Pepsi s příchutí manga je k dostání v tradiční maloobchodní síti.

„Bezkalorické colové nápoje s příchutí jsou u českých zákazníků v kurzu. Věříme, že i Pepsi Mango se rychle stane vyhledaným nápojem a naváže na popularitu našich příchutí limetky a višně,“ říká Kateřina Komárková, manažerka značky Pepsi pro ČR a SR.