zpět na novinky

Prémiový design etikety nové Becherovky odkazuje na přírodu a autentickou chuť

Prémiový design etikety nové Becherovky odkazuje na přírodu a autentickou chuť

Populární Becherovka uvádí na trh nový produkt Becherovka Orange & Ginger. Likér z řady Fruits & Herbs se inspiruje kouzlem tradičních bylinných tónů Becherovky a vytváří kombinaci osvěžující chuti šťavnatého pomeranče s jemným nádechem zázvoru, který zvýrazní chuťový zážitek. To reflektuje i reklamní spot, jehož zhlédnutí má evokovat touhu novinku ochutnat.

„Chtěli jsme vytvořit spot, který diváka doslova ponoří do víru chutí nové Becherovky Orange & Ginger, hlavní roli tak hrají právě použité ingredience, tedy pomeranč, bylinky a zázvor,“ komentuje nový spot Pavel Geschmay, marketing manager Jan Becher Pernod Ricard, a dodává: „Po delší době jdeme ven s novinkou a jsem rád, že právě s tímto spotem.“ 

Nižší obsah alkoholu a ovocná složka novinky mohou přilákat i nové spotřebitele. Motiv na etiketě odkazuje na přírodu a autentickou chuť použitých ingrediencí. Prémiový design ve spojení s ikonickou plochou lahví pak navazuje na Becherovku Original. Osvěžující tradičně netradiční chuť Becherovky Orange & Ginger s 20 % alkoholu je k dostání v půllitrovém balení.