Privátní značka Albertu Česká chuť mění podobu obalů
Po pěti letech od uvedení na trh prochází privátní značka Česká chuť řetězce Albert proměnou. Více než stovka produktů postupně mění obal a představuje také několik novinek. Nabídka této řady jde napříč sortimentem a značí nejen kvalitu produktů, ale také český původ. Všechny jsou vyrobené výhradně českými dodavateli a z českých surovin, mohou proto být označené českou vlajkou s nápisem Česká potravina.
Za pět let své existence se značka postupně rozšířila do většiny kategorií. Zákazníci mohou najít tyto výrobky v mléčném sortimentu, čerstvém mase, uzeninách, deli pultech, slaných pochutinách, moukách, sterilizované zelenině, v čerstvém i trvanlivém sortimentu
Domácí původ a kvalitu podtrhují i nové obaly. Jejich změna začala u uzenin, následně jí prošly i mléčné výrobky a postupně se objeví u všech produktů. „Chtěli jsme, aby zákazníci z obalu na první pohled chápali, že se jedná o poctivé produkty vysoké kvality, kterou garantují čeští dodavatelé. Značka Česká chuť navíc zaručuje, že potravina obsahuje české suroviny v souladu s legislativou, a proto nese vlajku Česká potravina,“ uvádí Kristina Koucká z oddělení marketingu Albert Česká republika.
Značka přichází také s novinkami v sortimentu. Patří mezi ně například BIO mléko z českých pastvin, tradiční knedlíky taktéž z českých surovin nebo teď v období Velikonoc i vejce z podestýlky, která pocházejí výhradně z českých chovů. Nově jsou také v nabídce tři výrobky z přeštického vepříka, jde o šunku s tukovým krytím, klobásu s 95 % masa a pečenou slaninu.