zpět na novinky

Privátní značka Albertu Česká chuť mění podobu obalů

Privátní značka Albertu Česká chuť mění podobu obalů

Po pěti letech od uvedení na trh prochází privátní značka Česká chuť řetězce Albert proměnou. Více než stovka produktů postupně mění obal a představuje také několik novinek. Nabídka této řady jde napříč sortimentem a značí nejen kvalitu produktů, ale také český původ. Všechny jsou vyrobené výhradně českými dodavateli a z českých surovin, mohou proto být označené českou vlajkou s nápisem Česká potravina.  

Za pět let své existence se značka postupně rozšířila do většiny kategorií. Zákazníci mohou najít tyto výrobky v mléčném sortimentu, čerstvém mase, uzeninách, deli pultech, slaných pochutinách, moukách, sterilizované zelenině, v čerstvém i trvanlivém sortimentu

Domácí původ a kvalitu podtrhují i nové obaly. Jejich změna začala u uzenin, následně jí prošly i mléčné výrobky a postupně se objeví u všech produktů. „Chtěli jsme, aby zákazníci z obalu na první pohled chápali, že se jedná o poctivé produkty vysoké kvality, kterou garantují čeští dodavatelé. Značka Česká chuť navíc zaručuje, že potravina obsahuje české suroviny v souladu s legislativou, a proto nese vlajku Česká potravina,“ uvádí Kristina Koucká z oddělení marketingu Albert Česká republika.

Značka přichází také s novinkami v sortimentu. Patří mezi ně například BIO mléko z českých pastvin, tradiční knedlíky taktéž z českých surovin nebo teď v období Velikonoc i vejce z podestýlky, která pocházejí výhradně z českých chovů. Nově jsou také v nabídce tři výrobky z přeštického vepříka, jde o šunku s tukovým krytím, klobásu s 95 % masa a pečenou slaninu.