zpět na novinky

Privátní značky MOL posilují

Privátní značky MOL posilují

Nový energetický nápoj „Jim“ přichází na čerpací stanice MOL v České republice s příchutí tutti frutti. K dispozici je v plechovkách také ve variantě bez cukru a aspartamu. Brambůrky s názvem Crunch&Go si zákazníci mohou vybrat dokonce ve čtyřech různých příchutích – klasické solené, paprikové, zakysaná smetana s cibulkou i odlehčená se sníženým obsahem tuku a soli.

Obě novinky si mohou zákazníci vychutnat v celé evropské síti MOL, čítající 2000 čerpacích stanic ve 12 zemích střední a jihovýchodní Evropy. První produkt pod vlastní značkou MOL uvedl na trh v roce 2021.

„Uvedením dalších produktů privátní značky na našich stanicích chceme výrazně posílit vnímaní MOL jako retailera, který přináší na trh vynikající kvalitu za dostupnou cenu,“ komentuje uvedení nových produktů Jan Semotán, head of retail MOL Česká republika. MOL dále připomněl 100 % recyklovatelné obaly vlastních energetických nápojů.