zpět na novinky

Radegast pomáhá speciální plechovkou

Radegast pomáhá speciální plechovkou

Pivovar Radegast se dlouhodobě zaměřuje na minimalizaci spotřeby vody v pivovaru a současně podporuje projekty přispívající k dostatku vody v přírodě. Letos spojil síly se společností Lesy ČR a částkou 1 milion korun podpoří budování a obnovu tůní, které pomáhají zadržovat vodu v krajině. Do výběru vhodných lokalit zapojí pivovar i veřejnost. Využije k tomu plechovky se speciálním designem a QR kódem, který navede spotřebitele k hlasování o projektech.

„Mnoho oblastí naší země stále trápí nedostatečné zadržování vody v půdě. Zaprší  a voda rychle steče do potoků, říček a řek, které je odvedou pryč, a v krajině pak chybí. Tůně jsou tak jedna z možností, jak vodu v krajině zadržet,“ vysvětluje potřebnost podobných investic Přemysl Šrámek ze společnosti Lesy ČR, která má ve své správě nejenom lesy, ale také přes 38 000 kilometrů vodních toků, tisícovku nádrží a stovky tůní.

Radegast se rozhodl zapojit do rozhodování o tom, které projekty se přednostně uskuteční, i veřejnost. Do obchodů putují plechovky Ryze Hořké 12 s motivy přírody a vody, která je středobodem celé kampaně. Plechovky skrze unikátní QR kód na obale přivedou spotřebitele na webovou stránku, která obsahuje přehled všech projektů, pro které je možnost hlasovat. Po ukončení hlasování Radegast rozdělí částku 1 000 000 korun mezi ty s největším počtem hlasů.

„Pro Radegast je šetrné zacházení s vodou zásadní téma. A to nejen uvnitř pivovaru. Spoluprací s Lesy ČR můžeme podpořit další projekty, které povedou ke zlepšení situace v naší přírodě. Věříme, že zapojením veřejnosti do hlasování vzbudíme větší zájem o toto naléhavé téma,“ říká Petr Klíma, Senior Brand manažer značky Radegast.

 Veřejnost může hlasovat do poloviny září.