zpět na novinky

Redesign těstovin podtrhuje českost a tradici

Redesign těstovin podtrhuje českost a tradici

V rámci redesignu značky Zátkovy vaječné těstoviny představila společnost Europasta SE nový příběh pana Zátky a celé jeho rodiny, který se opírá o skutečná fakta. Aktuálně můžeme nový reklamní spot sledovat na televizních obrazovkách nebo si ho pustit na webových stránkách. Loutková animace a celkové pojetí spotu se pak promítá do dalších komunikačních kanálů.

Nový design obalů je graficky čistý, jednoznačně identifikovatelný a také interaktivní. Na přední straně produktů najdete nově další ikony podtrhující českost, tradici a prvotřídní suroviny. Pečeť s portrétem pana Zátky symbolizuje dlouholetou tradici a český původ. Vejce na podestýlce vizualizuje slib, kterým jsme se zavázali k výrobě Zátkových těstovin používat pouze podestýlková vejce nepocházející z klecových chovů.

Na zadní straně obalu je nově umístěn QR kód, který spotřebitele jednoduše dovede k dalším zajímavým informacím. Aktuálně k originálním videoreceptům. Inovací prošlo i samotné logo. „Vyladili jsme specifický tvar a pro lepší orientaci zákazníků jsme vytvořili dvě podloga – Zátkovy vaječné a Zátkova mouka,“ upřesňuje generální ředitel společnosti Bohumil Vráblík. Autorem nového designu je společnost Vivea, dodavatelem fólií je Vepak.

Změny proběhly také v rámci online prezentace. „Spustili jsme zcela nový web, kde kromě představení brandu a celého sortimentu, vznikl prostor pro lifestylovou komunikaci směrem k zákazníkům. V blogu najdou čtenáři novinky z naší společnosti, ale i rady a tipy nejen pro kuchaře a kuchařky. Intenzivně se věnujeme také prezentaci na sociálních sítích. Zátkovy nově najdete na facebooku a instagramu. Fanoušci se mohou těšit na spoustu zábavy a na soutěže o zajímavé ceny,“ vysvětluje brand manager značky Lucie Čepová a dodává: „Hlavní znaky brandu byly i přes veškeré inovace zachovány. Věrní zákazníci své produkty v obchodech stále jednoduše najdou. Zároveň se ale snažíme jít s dobou, modernizovat a značku přiblížit i mladším generacím.“