zpět na novinky

Retail in Detail 2016 se zaměří na omnichannel retailu

Retail in Detail 2016 se zaměří na omnichannel retailu

Další specializovaná maloobchodní konference z řady Retail in Detail se zaměří na diskusi o šancích a rizicích, které přináší rozvoj omnichannel retailu. Konference se uskuteční 31. srpna 2016 v hotelu Grand Majestic Plaza v centru Prahy, prodej vstupenek již byl zahájen.

Program konference, kterou opět pořádá společnost Blue Events, zahrnuje analýzy, vize a strategie omnichannelu, best practices od obchodníků s rychloobrátkovým zbožím i nepotravinami a velkou panelovou diskusi „omni“ nadšenců i realistů z obchodu i výroby.

Stále více retailerů i jejich dodavatelů dochází k názoru, že omnichannel je velká příležitost k rozvoji kamenného i internetového obchodu. Snaha uspokojit své zákazníky současně v tradičních i v nových digitálních kanálech ovšem reprezentuje také riziko. Devastující následky nezdařeného pokusu jednoho z největších fast-foodových řetězců u nás o rozšíření prodeje formou dovážky zákazníkům „zadarmo“ můžeme sledovat v přímém přenosu.

Na konferenci vystoupí dále například Petr Bena, který problematiku zná jak z pohledu velmi úspěšného obchodníka (Alza), tak i velkého mezinárodního dodavatele. Následovat bude série prezentací, obsahujících analýzy, vize a strategie omnichannelu od expertů z firem Acomware, MasterCard a EY. Chybět nebudou best practices úspěšných obchodníků s různými kategoriemi zboží (Marks & Spencer, TESCO, Makro, Martinus, Pet Center).

V závěrečné velké panelové diskusi dojde k výměně názorů mezi těmi, kdo patří mezi nadšené příznivce omnichannelu jako jednoznačné budoucnosti obchodu, se skupinou realistů, kteří spíše spoléhají na rozvoj businessu v jednom osvědčeném kanálu. V diskusi se o své názory a zkušenosti podělí Vojtěch Bukač (Unilever), David Kolář (Hornbach), Zuzana Kubišová (Brandbank), Martin Rozhoň (Vivantis), Jakub Šulta (kosik.cz) a Peter Varmuža (Yeme).

Mediálním partnerem akce je Packaging Herald.