zpět na novinky

Retail in Detail 2017: Jak na efektivní inovace?

Retail in Detail 2017: Jak na efektivní inovace?

První pravidlo pro uplatnění technologie v byznysu je, že automatizace efektivního provozu zvýší efektivitu. Druhé pravidlo pak je, že automatizace neefektivního provozu dále zvýší neefektivnost

Zavedení nových technologií do neefektivních provozů či procesů většinou opravdu problém jen prohloubí. K výsledku nevede ani tupé kopírování konkurence nebo uvádění nových produktů a služeb bez znalosti toho, zda je zákazníci chtějí či dokonce o nich sní. Inovace je totiž trochu jiná (a taky větší) hra, než si většinou myslíme.

Je proto více než logické, že se Blue Events na problematiku inovací detailně zaměřují v další ze série specializovaných konferencí Retail in Detail. Ta se uskuteční 28. března 2017 na místě vysoce inovativním – ve zbrusu nově rekonstruované industriální Hale C Balabenka v Praze 9. Odborný program konference se zaměří na to, co je vlastně efektivní inovace, jak měřit její úspěch a hlavně – jak na to.

Kdy: 28. 3. 2017
Kde: Hala C Balabenka, Praha

Podrobnější informace: Barbora Krásná, Blue Events
barbora.krasna@blueevents.eu
Kontakt pro média: Lukáš Koutník, Blue Events
lukas.koutnik@blueevents.eu
Zájemci o partnerství: Jiří Beneš, Blue Events
jiri.benes@blueevents.eu

Více informací zde