zpět na novinky

Retail Summit 2017: jeden zákazník, jeden trh a jeden obchod

Retail Summit 2017: jeden zákazník, jeden trh a jeden obchod

Retail Summit 2017 se bude věnovat tématu, jak obchodovat na trhu, kde díky novým digitálním technologiím i globalizaci mizí staré hranice. Uskuteční se od 30. ledna do 1. února 2017 v pražském Clarion Congress Hotelu. Očekává se, že se summitu opět zúčastní více než tisícovka retailerů a jejich dodavatelů.

Klíčové téma Retail Summitu 2017: „ONE. Jeden zákazník. Jeden trh. Jeden obchod“ se bude intenzivně zabývat tím, jak obchodovat na trhu, kde díky novým digitálním technologiím i globalizaci mizí staré hranice a objevují se nové příležitosti i hrozby.

Hlavní pozornost bude věnována tomu, že lidé se nedělí na analogové a digitální, existuje jen „jeden člověk – jeden zákazník“. Ten chce komunikovat a nakupovat s využitím všech možností, které mu nabízí dnešní digitální doba. Přitom však není připraven zahodit vše dobré, tradiční. Mizí tak hranice mezi kamenným a internetovým obchodem, zákazníci je nechtějí. Budoucností je „jeden obchod“ obsluhující zákazníky se znalostí jejich potřeb v dané nákupní situaci, ve všech prodejních kanálech.

Summit se koná díky podpoře několika desítek firem a institucí, největší podporu poskytují k dnešnímu datu MasterCard, Kofola a Plzeňský Prazdroj, dále pak společnosti BEL Sýry, Deloitte, Nielsen, GFK, GS1 či TCC.

Registrujte se již nyní!

Podrobnější informace: Barbora Krásná, Blue Events
barbora.krasna@blueevents.eu