zpět na novinky

Retail Summit 2016: program odráží potřebu vyvážené pozice jednotlivých aktérů trhu

Retail Summit 2016: program odráží potřebu vyvážené pozice jednotlivých aktérů trhu

Bohatý třídenní program Retail Summitu 2016, konaný ve dnech 1. až 3. února 2016 v Praze, nabízí rovnováhu mezi zastoupením různých typů obchodního podnikání. Největší obchodní konference ve střední Evropě představí špičky českého i mezinárodního retailu, které reprezentují korporace i nezávislé firmy. Poskytne také zajímavý prostor pro interakci mezi tradičními kamennými obchodníky a rychle rostoucími hráči e-commerce.

Jedním z hlavních předpokladů dosažení vyšší hodnoty obchodování je vyvážená role všech klíčových účastníků trhu. Program Retail Summitu 2016 toto v plné míře reflektuje a nabízí oproti minulým ročníkům ještě větší rovnováhu mezi zastoupením různých typů firem.

Mimořádná pozornost bude věnována nezávislým firmám, protože jsou nejen páteří národní ekonomiky, ale do budoucna musí též hrát zásadní roli v kultivaci trhu a zvyšování hodnoty obchodního podnikání.

Organizátoři jsou potěšeni, že jejich pozvání přijala čelní reprezentantka evropského nezávislého obchodu Anne Leppälä-Nilsson, top manažerka skandinávské obchodní firmy KESKO a členka představenstva Asociace evropských nezávislých obchodníků (Independent Retail Europe). V plenárním programu vystoupí i řada domácích podnikatelů (viz například Vlastislav Bříza z KOH-I-NOOR HOLDING či Karel Pilčík z MP Krásno). Nezávislému trhu je věnována i samostatná diskusní sekce za účasti řady českých obchodníků.

Program celé konference se nyní finalizuje, o novinkách se můžete dozvědět na konferenčních stránkách www.retail21.cz a z Retail Summit Newsletteru.