Stojany usnadňují orientaci
Společnost Nestlé připravila nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Ve vybraných prodejnách tak ke koupi lákají zákazníky moderní a elegantní stojany realizované společností DAGO.
POP komunikační agentura DAGO připravila pro produkty Nescafé Dolce Gusto řešení podporující permanentní vizibilitu v podobě endcapů, paletových stojanů a dokonce shop in shopů. Výsledné stojany jsou řešeny tak, aby se v nabídce kávy nakupující mohl co nejsnáze orientovat.
„Výsledná realizace měla za úkol aktualizovat stávající podobu permanentních vystavení, tak aby korespondovala s našimi novými požadavky a také usnadnila zákazníkovi orientaci v široké škále produktového portfolia včetně nových a větších balení kapslí,“ vysvětluje Michaela Gilarová, channel development manager Nescafé Dolce Gusto ze společnosti Nestlé. Podle jejích slov se vše povedlo na výbornou – od orientace na detail až po precizní finální provedení.
„Součástí celé prezentace stojanů jsou také samotné přístroje na výrobu kávy, které umožňují komunikovat kávovar a kapsle jako dva prvky uzavřeného systému. Součástí několika vystavení je rovněž podsvícení pro ještě větší dominanci a vizibilitu na prodejně,“ doplňuje za společnost Dago Marek Končitík.
Permanentní vystavení velké škály produktů a přístrojů Nescafé Dolce Gusto je umístěno v prodejnách Ahold, Globus a Tesco v kategoriích kávy a pečiva. Několik instalací je pro nakupující připraveno také v obchodech ElectroWorld.
Zdroj a foto: DAGO