zpět na novinky

THIMM vstupuje do nové generace

THIMM vstupuje do nové generace

Převzetím vedení společnosti Korneliem Thimmem v loňském roce a zahájením strategie „THIMM 2030“ učinil tento rodinný podnik významný krok. Jako symbol dalšího rozvoje vstupuje se svou firemní značkou a kulturou do nové generace.

V uplynulých měsících se zaměstnanci firmy zamýšleli nad tím, co vlastně tvoří značku THIMM: Technologický náskok, udržitelnost a vztah k zákazníkům jsou odedávna důležitými pilíři podnikové identity. „Věnujeme čas pochopení našich zákazníků a nacházíme pro ně nejjednodušší a nejlepší řešení. Naši zákazníci jsou vždy v centru pozornosti a usilujeme o to, abychom obaly pro jejich výrobky zlepšovali. Pro obě strany je to vždy dobrý pocit,“ říká Kornelius Thimm, CEO společnosti. Zmíněný pocit vyjadřuje od této chvíle slogan „When simplicity feels good. It’s THIMM time“. Co to pro společnost a jednotlivé pracovníky znamená, přiblížil Kornelius Thimm osobně zaměstnancům na každé pobočce.

Jako symbol dalšího rozvoje společnosti bylo vytvořeno nové logo:

Nová prezentace značky je navíc doplněna o novou webovou stránku thimm.com a výraznou reklamní kampaň. Ta se věnuje tématům trhu spotřebního zboží se zaměřením na inteligentní a udržitelná obalová řešení. V dlouhodobém horizontu plánuje společnost v rámci strategie růstu „THIMM 2030“ další významné kroky ve svém vývoji.